Πολύ κακός ο Ολυμπιακός απέναντι στην μετριότατη Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης και ήττα στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας για την τρίτη αγωνιστική της Ευρωλίγκας. Οι ερυθρόλευκοι δεν θύμιζαν σε τίποτα την εικόνα που παρουσίασαν απέναντι στην Βαλένθια πριν μία εβδομάδα στο ίδιο γήπεδο. Απογοήτευσαν τους πάντες με την εμφάνισή τους και επέτρεψαν σε μια ομάδα που ζήτημα είναι αν θα κάνει άλλη εκτός έδρας νίκη, να φύγει νικήτρια από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Με εξαίρεση τα πρώτα 5-6 λεπτά του αγώνα όπου και έπαιξαν όμορφο και ορθολογικό μπάσκετ, οι παίκτες του Κεστούτιτς Κεμζούρα ήταν πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου. Για άλλη μια φορά η ομάδα του Πειραιά είχε τραγικά ποσοστά από τη γραμμή των τριών πόντων, αφού ευστόχησε σε μόλις 6 από τα 30 σουτ που επιχείρησε!
Category: Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα
Σαρωτικός ο Ολυμπιακός διέλυσε την Βαλένθια με 89-63 στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας
Μια εβδομάδα μετά την απογοητευτική εμφάνιση και την βαριά ήττα του Ολυμπιακού στη Λυών από την Βιλερμπάν, οι ερυθρόλευκοι υποδέχτηκαν την Βαλένθια στον Πειραιά με σκοπό να αντιστρέψουν το κακό κλίμα που επικρατούσε στο στρατόπεδό τους. Όχι μόνο τα κατάφεραν απέναντι στην ισπανική ομάδα, αλλά έκαναν εξαιρετική εμφάνιση και επικράτησαν με το επιβλητικό 89-63! Οι ερυθρόλευκοι ήταν απολαυστικοί στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα και παίζοντας καταπληκτικό μπάσκετ σε άμυνα και επίθεση, σκόρπισαν την Βαλένθια στους πέντε ανέμους. Παράλληλα, έδωσαν απάντηση σε όλους εκείνους που έσπευσαν να τους αφορίσουν για την κακή τους εμφάνιση και την βαριά τους ήττα στην πρεμιέρα της Ευρωλίγκας.
Τραγικός ο Ολυμπιακός στην πρεμιέρα της Ευρωλίγκας. Τον διέσυρε η Βιλερμπάν
Χειρότερη πρεμιέρα στοίχημα πως δεν θα μπορούσε να κάνει ο Ολυμπιακός απ’ αυτήν που έκανε εχθές το βράδυ στο Αστρομπάλ της Γαλλίας… Οι παίκτες του Ντέιβιντ Μπλατ παρουσίασαν ένα εντελώς απογοητευτικό πρόσωπο στον αγωνιστικό χώρο και υπέστησαν βαριά ήττα με 82-63 από την Βιλερμπάν που επέστρεψε στην Ευρωλίγκα έπειτα από 10 ολόκληρα χρόνια. Η εικόνα της ομάδας ήταν πραγματικά αποκαρδιωτική και δεν θύμιζε σε τίποτα τον μεγάλο Ολυμπιακό! Ούτε καν την περσινή αποτυχημένη ομάδα που έχτισε ο Ντέιβιντ Μπλατ και οι συνεργάτες του. Ήταν ακόμα χειρότερη και επέτρεψε σε κάποια Βιλερμπάν από την Γαλλία να κάνει ότι θέλει στο παρκέ του Αστρομπάλ.
Το αγωνιστικό πρόγραμμα της Euroleague για τους ερυθρόλευκους τη σεζόν 2019-2020
Μπορεί όλες οι ομάδες να βρίσκονται ακόμα στα μεταγραφικά τους σχέδια για την επόμενη σεζόν και οι προπονητές να μην έχουν ολοκληρώσει το ρόστερ που θα ήθελαν ακόμη για τις ομάδες τους, ωστόσο οι υπεύθυνοι της Euroleague ανακοίνωσαν το πρόγραμμα των αγώνων για την επόμενη σεζόν 2019-2020. Η ομάδα του Ολυμπιακού μπορεί ακόμα να μην είναι 100% σίγουρο το ότι θα αγωνίζεται στην Α2 του ελληνικού πρωταθλήματος την επόμενη χρονιά αλλά τουλάχιστον έχει στα χέρια της το πρόγραμμα για τις ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις.
Νίκη χωρίς ουσία για τον Ολυμπιακό στο άδειο ΣΕΦ, 99-74 την Νταρουσάφακα
Το ευρωπαϊκό ταξίδι του Ολυμπιακού για τη σεζόν 2018-2019 τέλειωσε νωρίς και άδοξα! Ο τελευταίος επίλογος της τραγικής πορείας των ερυθρολεύκων, γράφτηκε το βράδυ της Παρασκευής στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Ο Ολυμπιακός υποδέχτηκε την Νταρουσάφακα και αφού οι παίκτες του ξεπέρασαν την κακή ψυχολογική κατάσταση που ήταν εμφανής στα πρώτα λεπτά, επικράτησε εύκολα με 99-74. Μια νίκη χωρίς ουσία, καθώς οι ερυθρόλευκοι ήξεραν από το βράδυ της Πέμπτης ότι η υπόθεση πρόκρισης έχει χαθεί οριστικά. Πριν από μερικές εβδομάδες και αφού είχαν συμπληρωθεί τα 2/3 της κανονικής περιόδου της Ευρωλίγκας, το ζητούμενο για την ομάδα του Πειραιά ήταν η κατάκτηση της τέταρτης θέσης και το πλεονέκτημα έδρας.
Δεν έχει τέλος ο κατήφορος για τον Ολυμπιακό! Έχασε και από τη Ζαλγκίρις
Ο εφιάλτης τους τελευταίους μήνες δεν έχει τέλος για τον Ολυμπιακό του Ντέιβιντ Μπλατ και των συνεργατών του. Στο πιο κρίσιμο παιχνίδι του στην φετινή Ευρωλίγκα, ο Ολυμπιακός γνώρισε οδυνηρή ήττα από την Ζαλγκίρις Κάουνας με 68-72 στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας και πλέον ο πρόωρος αποκλεισμός μοιάζει να βρίσκεται πολύ κοντά. Οι ερυθρόλευκοι ήθελαν τη νίκη πάση θυσία απέναντι στους Λιθουανούς για να κάνουν αποφασιστικό βήμα για την πρόκριση στην επόμενη φάση. Ωστόσο δεν τα κατάφεραν παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Αμερικανού guard Μπριάντε Γουέμπερ και του Σέρβου center Νίκολα Μιλουτίνοφ. Ηττήθηκαν στο τέλος από την μαχητική Ζαλγκίρις με 68-72 και η υπόθεση πρόκριση εξαρτάται πλέον από τ’ αποτελέσματα άλλων ομάδων!
Θρύλος για κλάματα στα Κανάρια νησιά και βαριά ήττα με 90-67!
Η εύκολη νίκη έπειτα από καλή απόδοση επί της Μπάγερν Μονάχου δύο μέρες πριν ήταν μάλλον κάτι στιγμιαίο για τον Ολυμπιακό του Ντέιβιντ Μπλατ. Απογοητευτικός για άλλη μια φορά με τους παίκτες του να δείχνουν εικόνα διάλυσης στον αγωνιστικό χώρο, ο Ολυμπιακός γνώρισε ντροπιαστική ήττα στο Λας Πάλμας από την Γκραν Κανάρια με 90-77 και πλέον η πρόκριση στον επόμενο γύρο δεν εξαρτάται μόνο απ’ αυτόν. Εικόνα ντροπής και τραγική εμφάνιση από την ομάδα που έχει δημιουργήσει ο Ντέιβιντ Μπλατ, σ’ ένα ματς που η νίκη ήταν μονόδρομος για τον Ολυμπιακό. Ήττα με 90-77 από μια ομάδα αδιάφορη βαθμολογικά που έχανε το ένα ματς μετά το άλλο και δύο μέρες πριν είχε γνωρίσει την συντριβή με 31 πόντους διαφορά από την Μπαρτσελόνα.
Επιτέλους θύμισε Ολυμπιακό και διέλυσε την Μπάγερν με 89-79 στο ΣΕΦ
Εξαιρετικός στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα ο Ολυμπιακός πήρε εύκολα τη νίκη απέναντι στην Μπάγερν Μονάχου στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας και έκανε αποφασιστικό βήμα για την πρόκριση του στην επόμενη φάση. Τρεις αγωνιστικές πριν το τέλος της κανονικής περιόδου, οι ερυθρόλευκοι του Ντέιβιντ Μπλατ επιτέλους έπαιξαν σαν Ολυμπιακός και δεν είχαν κανένα πρόβλημα να επικρατήσουν της γερμανικής ομάδας. Ήταν σοβαροί και συγκεντρωμένοι από την αρχή μέχρι το τέλος της αναμέτρησης και δεν άφησαν κανένα περιθώρια στην Μπάγερν Μονάχου. Μια νίκη που τον φέρνει μια ανάσα από την πρόκριση στην επόμενη φάση.
Ο κατήφορος συνεχίζεται για τον Ολυμπιακό! Νέα ήττα με 66-57
Την 7η ήττα του στους τελευταίους 9 αγώνες γνώρισε ο αναιμικός Ολυμπιακός εχθές το βράδυ στο Μιλάνο. Οι ερυθρόλευκοι του ανήμπορου να βοηθήσει Ντέιβιντ Μπλατ, παρουσίασαν για ακόμα μια φορά κάκιστο αγωνιστικό πρόσωπο και γνώρισαν την ήττα από την Αρμάνι Μιλάνο με 66-57. Κακό μπάσκετ από τους παίκτες του Ντέιβιντ Μπλατ που συνεχίζουν να απογοητεύουν κάθε φορά που μπαίνουν σε αγωνιστικό χώρο. Ηττήθηκε ουσιαστικά από τον Μάικ Τζέιμς που έκανε ότι ήθελε στο δεύτερο ημίχρονο, καθώς σαν ομάδα οι γηπεδούχοι δεν έδειξαν απολύτως τίποτα! Όταν όμως καταφέρνεις να κρατήσεις στους 66 πόντους μια ομάδα που σκοράρει σε κάθε αγώνα 90 περίπου πόντους, αλλά εσύ βάζεις μόνο 57 τότε στοίχημα πως δεν έχεις καμία τύχη να πάρεις τη νίκη…
Επιτέλους νίκη για τους ερυθρόλευκους! 76-89 την Μπουντούστνοστ στην Ποντγκόριτσα
Οι ερυθρόλευκοι άρπαξαν την ευκαιρία που τους παρουσιάστηκε στην Ποντγκόριτσα και επικρατώντας με 76-89 της Μπουντούτσνοστ πήρε βαθιά βαθμολογική ανάσα. Πέντε σερί ήττες και έξι συνολικά στα τελευταία του εφτά παιχνίδια στην Ευρωλίγκα, ήταν πάρα πολλά για τον Ολυμπιακό! Οι ερυθρόλευκοι ταξίδεψαν στο Μαυροβούνιο με σκοπό να επιστρέψουν στις νίκες και να βρουν ξανά το καλό τους αγωνιστικό πρόσωπο που το αναζητούν εδώ και δύο περίπου μήνες. Πράγματι, οι παίκτες του Ντέιβιντ Μπλατ μπήκαν στο παρκέ πεισμωμένοι και με μεγάλη αυτοσυγκέντρωση στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα. Κατάφεραν να βάλουν σε ρόλο κομπάρσου τους γηπεδούχους από την αρχή της αναμέτρησης και με εξαίρεση ένα 4λεπτο στην πρώτη περίοδο, ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι του αγώνα.

