Γιώργος Μπαρτζώκας: Έτοιμοι να παλέψουμε σκληρά και να βελτιωθούμε

Ο Ολυμπιακός έδωσε χτες το πρώτο επίσημο εντός έδρας του ματς για την 3η αγωνιστική της Ευρωλίγκας, όπου φιλοξένησε την Ντουμπάι και την νίκησε με 86-67. Η νίκη του αυτή ήταν η 2η φετινή στον μαραθώνιο του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος καθώς μετρά μία ακόμη νίκη στην πρεμιέρα επί της Μπασκόνια και ήττα από την Ρεάλ στην 2η αγωνιστική, έτσι βρίσκεται στο 2-1.

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας μετά το τέλος του ματς μιλώντας στην συνέντευξη Τύπου αρχικά δήλωσε την χαρά όλων στον Ολυμπιακό που ξεκίνησε η νέα αγωνιστική σεζόν και συμμετέχουν στο υψηλότερο επίπεδο του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Στον Ολυμπιακό είναι έτοιμοι να παλέψουν σκληρά και να βελτιωθούν, με την προοπτική αυτή η νίκη κόντρα στην Ντουμπάι είναι πάρα πολύ σημαντική.

Η Ντουμπάι είναι μία ομάδα πολύ ταλαντούχα επιθετικά και η αμυντική αντίδραση του Ολυμπιακού κυρίως στα 3/4 του παρκέ ήταν πάρα πολύ καλή. Επίσης είχαν και την ευκαιρία να μοιράσουν τον χρόνο συμμετοχής ανάμεσα στους παίκτες δίχως να εξαντληθεί κάποιος παίκτης. Κανένας δεν αγωνίστηκε για πάνω από 25 λεπτά και αυτό ακριβώς ήταν το σχέδιό τους καθώς ακολουθούν παιχνίδια τους, την Κυριακή, την Τρίτη και την Πέμπτη και για αυτό θα πρέπει να κάνουν σωστή διαχείριση.

Όσον αφορά το επίπεδο ετοιμότητας του τελευταίου νεοαποκτηθέν παίκτη του Ολυμπιακού, του Φρανκ Ντιλικινά, ο κόουτς Μπαρτζώκας είπε πως θα πρέπει να πάρει περισσότερο χρόνο συμμετοχής ακόμα και από το ματς με την Ντουμπάι (15:03). Το θέμα με τον συγκεκριμένο παίκτη είναι πως δεν έχει κάνει προετοιμασία, όλοι οι υπόλοιποι παίκτες οι οποίοι έχουν παίξει έως τώρα πολλά παιχνίδια, ενώ εκείνος αγωνίστηκε μόνο στον αγώνα με το Μαρούσι. Ακόμα βρίσκεται σε στάδιο προετοιμασίας και για αυτό τον λόγο θα πρέπει να είναι λιγότεροι αυστηροί στις απαιτήσεις τους από εκείνον και δεν θα πρέπει να τον κρίνουν αυστηρά. Πρόκειται για έναν παίκτη επιπέδου που θα τους βοηθήσει πάρα πολύ.

Έπειτα σχολίασε το γεγονός πως το Final Four της Ευρωλίγκας φέτος θα διεξαχθεί στο ΟΑΚΑ. Ο προπονητής του Ολυμπιακού δήλωσε πως όταν ο ποδοσφαιρικός Ολυμπιακός πήρε το ευρωπαϊκό ο ίδιος θα πήγαινε σε όποιο γήπεδο αγωνίζονταν. Για εκείνον δεν έπαιξε κανέναν απολύτως ρόλο το ότι τελικός πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο της ΑΕΚ. Έτσι και στο μπάσκετ για εκείνον δεν παίζει ρόλο το αν θα αγωνιστούν στο γήπεδο του Παναθηναϊκού. Αυτό είναι κάτι που προς το παρόν είναι πολύ μακρινό. Για να φτάσουν εκεί θα πρέπει να περάσουν από συμπληγάδες πέτρες. Το να κάνουν υπερφίαλες δηλώσεις το ότι θέλουν να πάνε και να πάρουν την Ευρωλίγκα στην έδρα του αντίπαλού τους είναι εντελώς μακριά από την ψυχοσύνθεσή τους. Κοιτούν απλά να γίνονται όλο και καλύτεροι. Αν αυτό τους οδηγήσει σε ένα ακόμη Final Four θα δουν πώς θα είναι η κατάσταση. Ο Ολυμπιακός πάντα θα έχει πίεση και ο ίδιος είναι συνηθισμένος και μπορεί να διαχειριστεί τις καταστάσεις αυτές, είπε ο προπονητής του Ολυμπιακού ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του.

Leave a Reply