Ο Ολυμπιακός έδωσε χτες το πρώτο επίσημο εντός έδρας του ματς για την 3η αγωνιστική της Ευρωλίγκας, όπου φιλοξένησε την Ντουμπάι και την νίκησε με 86-67. Η νίκη του αυτή ήταν η 2η φετινή στον μαραθώνιο του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος καθώς μετρά μία ακόμη νίκη στην πρεμιέρα επί της Μπασκόνια και ήττα από την Ρεάλ στην 2η αγωνιστική, έτσι βρίσκεται στο 2-1.
Day: October 11, 2025
Νίκη στο πρώτο εντός έδρας ευρωπαϊκό ματς
Ο Ολυμπιακός έδωσε χτες το βράδυ το πρώτο του εντός έδρας ματς για τη νέα σεζόν της Ευρωλίγκας, φιλοξενώντας τη νεοφώτιστη στο πρωτάθλημα Ντουμπάι στην 3η αγωνιστική. Στο 1-1 ήταν οι ερυθρόλευκοι πριν το ματς, καθώς μετρούσαν 1 νίκη στην πρεμιέρα επί της Μπασκόνια και 1 ήττα από την Ρεάλ Μαδρίτης, με τη χτεσινή τους νίκη ανέβηκαν λοιπόν στο 2-1 και τώρα θα στρέψουν την προσοχή τους στο κυριακάτικο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό για το ελληνικό πρωτάθλημα.

