Γιώργος Μπαρτζώκας: Ανακούφιση παρά ευχαρίστηση και χαρά…

Ο Ολυμπιακός κατάφερε έστω και στο νήμα, να βάψει ερυθρόλευκο το πρώτο φετινό ντέρμπι του με τον Παναθηναϊκό το οποίο δόθηκε στα πλαίσια της 2ης αγωνιστικής της Μπάσκετ Λιγκ. Η σεζόν είναι ακόμα στην αρχή της, οι ομάδες είναι ανέτοιμες και οι δύο αιώνιοι παρουσιάστηκαν στο ντέρμπι με σημαντικές απουσίες, ωστόσο χάρισαν στον φίλαθλο κόσμο σπουδαίο θέαμα και πάλεψαν μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο για νίκη… Το ντέρμπι έληξε με σκορ 90-86, με τον Ολυμπιακό να παίρνει μία νίκη ψυχολογίας και γοήτρου, η οποία δεν καθορίζει κάτι ακόμα στο πρωτάθλημα διότι ακόμα βρισκόμαστε στο ξεκίνημά του…

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας μετά το τέλος του ματς μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου δήλωσε πως αυτός ήταν ο πρώτος αγώνας του Ολυμπιακού για το ελληνικό πρωτάθλημα μεγάλων απαιτήσεων λόγου του κύρους του παιχνιδιού και των ειδικών συνθηκών. Και για τις δύο ομάδες ήταν δύσκολο το να προετοιμαστούν, λόγω των σερί αγώνων που έχουν στην Ευρωλίγκα. Ο Ολυμπιακός είχε πολλές απουσίες στην περιφέρειά του, όπως και ο Παναθηναϊκός είχε εκτός τον Ναν, μια σημαντική απουσία για εκείνον. Ο Ολυμπιακός ήταν κακός και στα δύο μέρη του παρκέ, έπαιζε πολύ βιαστικά. Βιάζονταν να πάρουν σουτ χωρίς καλή ισορροπία, έκαναν over dribbling και δεν ακολουθούσαν το πλάνο τους δηλαδή το να χτυπούν στη 2η αμυντική συνεργασία. Επίσης δεν κατάφεραν να κοντρολάρουν τα συναισθήματά τους, έτσι ο Παναθηναϊκός σκόραρε στο τρανζίσιον από του Ολυμπιακού τις άσχημες εκτελέσεις και τα λάθη του.

Η άμυνά της ομάδας δεν ήταν καλή, δεν έκαναν και φάουλ. Στον 2ο ημίχρονο βελτιώθηκαν και κομβικοί τους παίκτες έπαιξαν έτσι όπως έπρεπε, ο Ντόρσεϊ, ο Βεζένκοφ, ο Ντιλικινά και ο Γουόρντ. Όλοι στο τέλος συνεισέφεραν για να πάρουν τη νίκη. Στη συνέχεια ο κόουτς του Ολυμπιακού θέλησε να πει δημόσια ένα μεγάλο ‘ευχαριστώ’ στον φιλάθλους της ομάδας, ενώ πρόσθεσε πως το συγκεκριμένο ματς δεν λέει τίποτα καθώς είναι πάρα πολύ νωρίς στο πρωτάθλημα. Θεωρεί πολύ πιθανό οι ομάδες να έχουν και άλλες απώλειες μέσα στο πρωτάθλημα λόγω του επιβαρυμένου προγράμματος στην Ευρωλίγκα. Την περσινή σεζόν ο Ολυμπιακός ηττήθηκε στο ΣΕΦ και εντέλει κατέκτησε το πρωτάθλημα, θύμισε ο Έλληνας κόουτς.

Το παιχνίδι αυτό ήταν πιο πολύ θέμα γοήτρου, είπε και ευχαρίστησε ξανά τους φιλάθλους της ομάδας απευθύνοντας τους και ένα κάλεσμα, επειδή η ομάδα έπαιξε την Παρασκευή (με την Ντουμπάι), τώρα έπαιξε την Κυριακή δύο ματς πολύ υψηλών απαιτήσεων και τώρα την Τρίτη (με την Εφές) έχουν ακόμα ένα ματς υψηλών απαιτήσεων, δεδομένης και την κούρασης και της έλλειψης ενέργειας που είναι συσσωρευμένη, ζήτησε λοιπόν στον κόσμο να δώσει βροντερό παρών, να τους βοηθήσει και να τους ‘σπρώξει’ γιατί το πρόγραμμά τους είναι πάρα πολύ δύσκολο, όπως είναι φυσικά και για τις υπόλοιπες ομάδες. Έπειτα ευχήθηκε να έχουν διαθέσιμους ακόμα έναν ή δύο παίκτες από αυτούς που ήταν τώρα εκτός.

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας στη συνέχεια των δηλώσεών του είπε πως προσωπικά δεν θα ήθελε να δώσουν το παιχνίδι αυτό με τον Παναθηναϊκό την εποχή αυτή, για πάρα πολλούς λόγους, όπως δεν θα ήθελε να δώσουν και το ματς της Τρίτης. Ύστερα από τους αγώνες με τον Παναθηναϊκό η ομάδα ‘αδειάζει’ ενεργειακά. Η σημαντικότητα των αγώνων με τον Παναθηναϊκό είναι γνωστή, μπορεί φυσικά να μην κρίνει τίτλο, όμως το γόητρο στα ντέρμπι είναι κάτι το δεδομένο. Στην πραγματικότητα ο ίδιος νιώθει ανακούφιση και όχι ευχαρίστηση και χαρά, καθώς παίζουν ξανά την Τρίτη, είπε και ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του ο προπονητής του Ολυμπιακού….

Leave a Reply