Γιώργος Μπαρτζώκας: Ανακούφιση παρά ευχαρίστηση και χαρά…

Ο Ολυμπιακός κατάφερε έστω και στο νήμα, να βάψει ερυθρόλευκο το πρώτο φετινό ντέρμπι του με τον Παναθηναϊκό το οποίο δόθηκε στα πλαίσια της 2ης αγωνιστικής της Μπάσκετ Λιγκ. Η σεζόν είναι ακόμα στην αρχή της, οι ομάδες είναι ανέτοιμες και οι δύο αιώνιοι παρουσιάστηκαν στο ντέρμπι με σημαντικές απουσίες, ωστόσο χάρισαν στον φίλαθλο κόσμο σπουδαίο θέαμα και πάλεψαν μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο για νίκη… Το ντέρμπι έληξε με σκορ 90-86, με τον Ολυμπιακό να παίρνει μία νίκη ψυχολογίας και γοήτρου, η οποία δεν καθορίζει κάτι ακόμα στο πρωτάθλημα διότι ακόμα βρισκόμαστε στο ξεκίνημά του…

Read More


Ερυθρόλευκο το πρώτο ντέρμπι της σεζόν!

Το αγωνιστικό πρόγραμμα της Μπάσκετ Λιγκ έφερε φέτος νωρίς-νωρίς ντέρμπι αιωνίων, καθώς στην 2η κιόλας αγωνιστική της ο Ολυμπιακός φιλοξένησε τον Παναθηναϊκό. Το Φαληρικό Στάδιο φυσικά ήταν κατάμεστο με τις δύο ομάδες να ρίχνοντας σε σκληρή μάχη για τη νίκη με φόντο το πλεονέκτημα έδρας στους τελικούς, αν και είναι φυσικά πολύ νωρίς.

Read More